Predavanje Maje Bonačić: "Zaigrana Pedala 2019. - Svijet emocija u spektru"

01.04.19. Događanja Središnja knjižnica

SEDAM gradova, SEDAM predavanja, 1100km bicikla, 5. godina projekta!

U ponedjeljak, 1. travnja 2019. u Središnjoj knjižnici gostovat će Maja Bonačić, magistrica psihologije i praktičar terapije igrom, i održati predavanje Svijet emocija u spektru. Predavanje počinje u 18 sati.

Maja Bonačić bavi se psihološkom procjenom, ranom intervencijom i terapijom igrom s djecom s dijagnozom PAS-a. Već je održala nekoliko ovakvih predavanja na raznim stručnim skupovima, konferencijama i edukacijama za stručno osoblje. Osim konstantne edukacije u području terapija igrom, završila je i ranu procjenu djece 0-6 godina na ERF-u, edukaciju iz poticanja razvoja komunikacije i ADOS te PECS, što joj omogućava procjenu djece i kroz igru i kroz standardizirane instrumente. Trenutno vodi Centar Coralina u Zagrebu.

Ove godine pričamo o važnosti emocionalne pismenosti i emocionalnog razvoja kod djece u spektra. Rana intervencija uključuje puno rada na uočljivim razvojnim kašnjenjima, no što je sa skrivenim svijetom emocija? Što je s emocionalnim razvojem? Što je s emocionalnom inteligencijom? Kako naći balans između mnoštvo terapija i zdravog emocionalnog razvoja kod djece u spektru?
Osim toga, cilj projekta je skrenuti pažnju na važnost implementacije igre u radu s djecom s poremećajem iz autističnog spektra. Na koji način je igra ulaznica u njihov svijet i kako razvoj simboličke igre poboljšava razvoj socijalne komunikacije. Osim toga, važno je pričati o autizmu kao spektru, koji može i ne mora uključivati intelektualno zaostajanje te koji su mehanizmi rane intervencije koji smanjuju razlike naspram vršnjaka.
IGRA je urođena i prirodna svakom djetetu, bez obzira na njegove poteškoće ili stupanj razvoja. Ona je spontana i prirodna aktivnost te nešto što je zajedničko svoj djeci, bez obzira na spol, kulturu, rasu ili razvojnu poteškoću. Zato možemo pričati o igri kao o zajedničkom jeziku sve djece svijeta, jezik s kojim se sva djeca rađaju, koji ne moraju učiti.