Dani različitosti: Down sindrom - iskustva, teorija i praksa

21.03.18. Događanja Središnja knjižnica

Od 21. ožujka do 5. travnja u Puli se održavaju prvi Dani različitosti u organizaciji Dječjeg vrtića Pula, Dječjeg vrtića "Mali svijet", Dnevnog centra za rehabilitaciju Veruda-Pula i Gradske knjižnice i čitaonice Pula. uz podršku osnivača Grada Pula-Pola.

Predavanje Down sindrom - iskustva, teorija i praksa - Tri naše priče... priča o Adriani, Ivanu i Sofiji Aiko prvo je od pet događanja u sklopu Dana različitosti. Nositelj ovog događanja koje će biti održano u srijedu, 21. ožujka 2018. u 17 sati u dvorani Središnje knjižnice je Dječji vrtić Pula.

U predstavljanju sudjeluju Kristina Bucci Ivis, odgojiteljica, Sanja Budija, odgojiteljica, Barbara Goleš, odgojiteljica, Ana Juhas, mag. psych., pripravnik, Elida Juričić, odgojitelj savjetnik, Marija Mogorović Crljenko, roditelj, Branka Pogorilić Radovanović, roditelj, Katarina Bulić Bestulić, roditelj, Leonarda Budija, dok će moderatorica biti Mariza Kovačević, prof. paed.

Za sudjelovanje na predavanju obavezna je prijava na e-mail iva.lanca@gkc-pula.hr.

Dječji vrtić Pula, čiji je osnivač Grad Pula, djeluje samostalno od 2016. na prostoru grada Pule od Velog Vrha do centra grada Pule. Predškolski odgoj odvija se u sjedištu ustanove, samom vrtiću Zvjezdice na adresi Koparska 31a, i u sedam područnih objekata, vrtića u kojima je sveukupno 549 djece. U vrtićima se odvijaju različiti programi, a djeca s poteškoćama uključena su u različite programe. Obilježavanje Dana različitosti, u kojem Dječji vrtić Pula stavlja naglasak na Down sindrom proističe iz naše prakse i naših iskustava. "Tri naše priče" su naše priče o prihvaćanju, emocijama i učenju. Emocije su pokretači svega pa tako i naše motivacije da učimo, uključimo i podijelimo... Svi smo različiti... upućujemo jasnu poruku uz otvorenost i poštovanje različitosti. Interakcije su ključne za učenje i prihvaćanje, a na nama je da ih omogućimo. Osjetljivost i spremnost da se izađe u susret obiteljima ogleda se u različitim načinima i pristupima u kojima vrtić uključuje obitelji i njihovu djecu i dostižnih očekivanja za svako dijete bez obzira na različitost.