Čitanjem do (spo)razumijevanja : od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti

29.11.19. Novi naslovi Općeznanstveni odjel

Čitanjem do (spo)razumijevanja : od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti / Anita Peti-Stantić. Zagreb : Naklada Ljevak, 2019.

Autorica temi pristupa s neurolingvističke, psiholingvističke i glotodidaktičke perspektive. U knjizi se posebno ističe formativna uloga čitanja u oblikovanju kritičkog mišljenja mladih, pa u tom smislu autorica nudi i konkretne vježbe koje bi trebale pomoći učiteljima u radu. S obzirom na nedostatno bavljenje čitanjem kao kognitivnim procesom, knjiga je pisana kao uvod u znanost u čitanju, no prije svega namijenjena je roditeljima, učiteljima, sveučilišnim nastavnicima, knjižničarima te svima koje zanima procesiranje napisanoga jezika u okviru kognitivnih znanosti.

Katalog